Widget HTML #1

special-offer-ticget.id

Sewa Kereta Bali Dengan Driver - Melancong Kat Bali

sewa-kereta-bali-dengan-driver-melancong-kat-bali

Melancong kat Bali, Sewa Kereta dengan Pemandu

Melancong sewa kereta kat Bali dengan driver / pemandu adalah penyelesaian yang cepat dan mudah bagi anda yang ingin melakukan lawatan di sekitar Bali, dengan rakan, keluarga, atau kumpulan anda, dengan memilih sejumlah kereta sewa yang kami dapat dengan puas hati menjelajahi destinasi anda di Bali dan tempat-tempat pelancongan di Bali.

Dengan Penyewaan Kereta dan Bus, anda akan lebih mudah memilih tempat pelancongan yang anda tuju tanpa dibatasi oleh waktu perjalanan. Penyewaan kereta Bali atau kereta sewa Bali kini ada di sini untuk menawarkan perkhidmatan penyewaan kereta Bali murah tanpa pemandu atau berpengalaman pemandu untuk menyertai lawatan Bali anda.

Jangan ragu lagi, kami memastikan armada kami bersih dan terawat, berpenyaman udara, pemandu profesional dan pengambilan tepat waktu, dengan harga yang rendah, cekap dan murah.

Untuk keperluan sewa kereta di Bali, pemandu yang kami siapkan berpenampilan sopan dan juga ramah, kereta yang terawat bersih sehingga layak untuk pengangkutan pelancong. Pelbagai jenis mobil sewa kami persiapkan dengan harga lebih murah, sehingga bisa disesuaikan dengan kebutuhan ataupun anggaran bercuti.

Special Offer : Sewa Kereta Bali Dengan Pemandu

sewa-kereta-bali-dengan-driver-melancong-kat-bali

Sewa Kereta Dengan Driver - Pemandu Kat Bali

Jika ingin perjalanan pelancongan tour lebih menyenangkan, maka ada baiknya sewa kereta kat Bali berikut juga dengan supirnya, kerana driver yang kami sediakan sudah berpengalaman, sudah tahu akan peta jalan dan pusat pelancongan, supaya percutian anda sesuai dengan yang diharapkan.

Jika memakai jasa supir, maka anda boleh lebih berehat di perjalanan, tidak disibukkan dengan mengamati alat GPS untuk memandu perjalanan. Selain berpengalaman supir yang kami sediakan sopan, ramah dan profesional, dan berasal dari penduduk tempatan yang sudah paham akan tatanan budaya tempatan dan fasih dan faham berkomunikasi dengan warga tempatan.

Bagi anda yang pertama kali pelancongan ke Bali, memang lebih disyorkan untuk sewa kereta di Bali berikut dengan supirnya, berbanding jika anda perlu stereng sendiri, kerana supir yang disediakan boleh mengesyorkan laluan tour terbaik bagi anda.

Walaupun harga lebih murah yang kami tawarkan, tapi kami mampu memberikan perkhidmatan terbaik kepada anda. Kereta yang bersih dan selesa, full AC, mesin kenderaan yang terawat dan layak sebagai pengangkutan pelancongan di tambah supir yang berpengalaman akan memastikan percutian anda akan tidak dapat dilupakan di Bali.

Kenapa Pilih Kami

100% Halal

Memandangkan penduduk muslim adalah minoriti di Bali, maka restoran makanan halal juga terhad. Kami akan memastikan restoran dan makanan halal buat anda.

Tiada Kos Tersembunyi

Di Bali jika anda tidak hati-hati banyak kos tersembunyi yang anda perlu dibayar. Kami mudahkan urusan anda includekan tipping fee dalam harga pakej. Tiada lagi bayaran anda perlu buat di sana nanti.

Hotel Strategik

Dengan ticget.id, anda tinggal di tengah bandar. Sangat best untuk anda jalan sendiri ke kedai kopi dan shopping. Tapi jika anda prefer untuk duduk hotel tepi pantai, kami boleh susun mengikut kesesuaian anda.

Guide Mesra Malaysian

Ada beza tour guide biasa dan yang berpengalaman. Kami hanya memilih tour guide yang faham citarasa orang Malaysia. Tak perlu risau tentang kebajikan anda di sana. Mereka juga mahir selok belok di Bali.

AKTIVITI ANDA DI BALI!

sewa-kereta-bali-dengan-driver-melancong-kat-bali

Kelingking Beach

Salah satu perhentian paling popular di Nusa Penida pemandangan pantai pulau yang paling mempesonakan, di mana tebing curam disambut oleh air biru kristal.

sewa-kereta-bali-dengan-driver-melancong-kat-bali

Diamond Beach

Tempat ini menjadi destinasi utama pengunjung yang datang. Pantai dengan airnya yang biru dan pasirnya yang putih lembut akan menawan hati pelancong yang datang.

Special Offer : Nusa Penida One Day Tour

sewa-kereta-bali-dengan-driver-melancong-kat-bali

Uluwatu Temple

Salah satu daripada sembilan kuil utama di Bali dan paling menakjubkan di seluruh pulau, terletak di atas tebing curam kira-kira 70 meter di atas paras laut.

sewa-kereta-bali-dengan-driver-melancong-kat-bali

Nusa Penida Treehouse

Di sini anda akan dapat menikmati pemandangan hebat pantai Nusa Penida dengan pantainya yang indah.

sewa-kereta-bali-dengan-driver-melancong-kat-bali

Tegallalang Paddy Terrace

Salah satu tarikan paling popular di Bali. Menawarkan matahari terbit yang paling menakjubkan dan pengalaman luar bandar yang sebenar.

sewa-kereta-bali-dengan-driver-melancong-kat-bali

Ubud Coffee Plantation

Ketahui sejarah budaya kopi Bali apabila anda melawat ladang kopi yang menawan ini dan merasai kopi luwak.

SEWA KERETA
One Day Tour